7 КЛЮЧОВИХ НАВИЧОК КЕРІВНИКА

ЯК СТАТИ ДІЙСНО ЕФЕКТИВНИМ

Offline / online

Сертифiкат

ЗАМОВИТИ НАВЧАННЯ

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

1

Навички управління власною ефективністю

  • Управлінські компетенції керівника сучасної Компанії: оцінка своїх сильних і слабких сторін.
  • Планування необхідних змін - які компетенції потребують розвитку?
  • Самоменеджмент керівника: щоб організувати інших, організуй спочатку себе.
2

Навички постановки цілей

  • Як керівнику перейти від проблемного мислення до цільового?
  • Управління по цілям.
  • Правила формулювання цілі. SMART-формат постановки цілей.
  • Як прийти від цілей керівника до завдань підлеглих.
  • Перешкоди в досягненні поставлених цілей і їх подолання.
3

Навички управління діяльністю підлеглих

  • Типологія підлеглих.
  • Специфіка роботи з різними типами підлеглих.
  • Розвиток компетенцій підлеглих: коучинг і наставництво.
  • Делегування повноважень як технологія організації діяльності та розвитку співробітників.
4

Навички комунікації

  • Специфіка вертикальних і горизонтальних зв'язків в організації.
  • Що в спілкуванні з співробітниками робити не можна, а що - робити обов'язково.
  • Організація «зворотного зв'язку» за результатами діяльності.
  • Конфлікти в організації: як вийти з них без втрат.
5

Навички мотивування співробітників до роботи

  • Об'єктивні та суб'єктивні фактори, що впливають на мотивацію співробітників.
  • Класифікація співробітників за типами мотивації до роботи.
  • Специфіка мотивування і стимулювання різних груп співробітників.
  • Інструменти мотивування, які може використовувати керівник.
  • Типові помилки в мотивуванні і як їх уникнути.
6

Навички організації контролю підлеглих

  • Цілі контролю підлеглих.
  • Види контролю: коли і до яких співробітників їх застосовувати.
  • Оцінка результатів діяльності підлеглих.
  • «Зворотній зв'язок» в ситуації контролю: заохочення і критика.
7

Навички управління змінами

  • Специфіка управління персоналом в «епоху змін».
  • Управління змінами як життєва необхідність.
  • Керівник як лідер змін.
  • Опір персоналу змінам.
  • Технології проведення змін в житті організації.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники-початківці та кадровий резерв організації - для оволодіння навичками, необхідними для успішного керівництва.
  • Досвідчені керівники - для систематизації свого досвіду і розширення спектра управлінських навичок.

ФОРМИ РОБОТИ НА ТРЕНІНГУ

  • Міні-інформаційні блоки, аналіз випадків з практики, дискусії, кейси, індивідуальні та групові завдання, техніки групового коучингу, індивідуальні консультації.

ТРИВАЛІСТЬ ТРЕНІНГУ

  • від 2 днів (в залежності від рівня компетентності учасників)

РЕЗУЛЬТАТИ
БІЗНЕС-ТРЕНІНГУ

  • Сформувати у учасників тренінгу уявлення про навички, необхідні для ефективного управління;
  • Ознайомити учасників з сучасними інструментами управління власною ефективністю та діяльністю підлеглих;
  • Дати можливість учасникам тренінгу визначити свої сильні сторони в управлінні і зони, які потребують розвитку;
  • Розвинути свій управлінський потенціал
  • Збільшити ефективність роботи своєї і своїх підлеглих за рахунок психологічно грамотного використання управлінських технологій.

Арсенал Центру управлінського консалтингу “Софія” налічує понад 50 корпоративних тренінгових програм. Хочемо підкреслити, що для кожної Компанії ми використовуємо індивідуальний підхід і вносимо значні корекції. Нижче наводимо перелік деяких програм, зі змістом яких ви можете ознайомитися, щоб сформувати первинне враження про наш підхід.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

ВІДГУКИ КОМПАНІЙ