ТЕХНОЛОГІЇ ПРОДАЖУ ДЛЯ ТОРГОВИХ ПРЕДСТАВНИКІВ

Offline / online

Сертифiкат

ЗАМОВИТИ НАВЧАННЯ

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

1

ЛОГІКА або ЕМОЦІЯ. Спорт, секс, театр, продажі - ЩО СПІЛЬНОГО?

2

Секрет УСПІХУ телефонних продажів. Які м'язи тренуємо.

3

Різновиди дзвінків: холодні, теплі, вхідні, вихідні, юридичним особам, фізичним особам.

4

Постановка цілей. Варіації алгоритмів телефонних продажів / переговорів. Планування та прогнозування результатів телефонних дзвінків.

5

Стратегія і тактичні методи пошуку клієнтів. Техніки збору інформації про клієнта. Робота з базами даних.

6

Технологія створення комерційної пропозиції. Як ЗВЕРНУТИ на себе увагу та виділитися серед конкурентів.

7

Підготовка до дзвінка: інформаційна, емоційна, інструментальна.

8

СЕКРЕТАР - «Чи такий страшний звір, як його малюють?». Розробка шаблонів проходження «БАР'ЄРА СЕКРЕТАРЯ» і вихід на ОПР.

9

Як утримати клієнта на лінії. Як викликати його інтерес. ДОМАШНЯ ЗАГОТОВКА ГАЧКІВ і скриптів розмов при потокових продажах фізичним особам.

10

Діалог - король продажів. Класифікація питань, їх вплив, де і коли застосовувати. Які питання задавати, щоб з Вами говорили і погоджувалися. Техніка ОЦІНКИ.

11

Технологія продажу ВИГОДИ клієнта. Секрети ефективної презентації по телефону. Продати по телефону або призначити зустріч?

12

ДЕ У НЬОГО КНОПКА? Як максимально заручитися підтримкою клієнта. Трошки магії - голос, раппорт, транс, комплімент ...

13

Яка Ваша мета при роботі з запереченнями? Технології роботи з запереченнями по телефону.

14

Клієнт все розпитав і бажає ЗАКІНЧИТИ РОЗМОВУ. Знайомо? Продаж «ТУТ І ЗАРАЗ» або завтра може бути ПІЗНО! Техніки підштовхування покупця до прийняття «правильного» рішення: заклики до дії (прямі і розсіяні), вибір без вибору, створення дефіциту, «після того як» і ін.

15

Як домовитися про зустріч з ОПР. Правила надсилання та супроводу комерційної пропозиції.

16

Дод. продаж, розширення асортименту, збільшення суми замовлення - ТОРГІВЕЛЬНА ДИСЦИПЛИНА АБО ЗБІЛЬШЕННЯ ЗАРПЛАТИ ПРОДАВЦЯ.

17

Що робити якщо клієнт сказав НІ. Як «ні» конвертувати в ТАК?

Тренінг включає

  • 8-16 годин роботи з тренером, домашні завдання.
  • Також, ми даємо можливість індивідуальних коучинг-сесій, follow-up, розробляємо індивідуальні скрипти телефонних продажів.
  • У вартість навчання входять:методичні матеріали, консультації тренера, сертифікати усім учасникам.

РЕЗУЛЬТАТ ТРЕНІНГУ

  • Учасники отримають практичні інструменти в сфері продажів;
  • Напрацюють готовий пакет відповідей до основних заперечень, навички визначення потреб покупця, презентації, активного слухання та заключення угоди, що дозволить підвищити продажі.

Арсенал Центру управлінського консалтингу “Софія” налічує понад 50 корпоративних тренінгових програм. Хочемо підкреслити, що для кожної Компанії ми використовуємо індивідуальний підхід і вносимо значні корекції. Нижче наводимо перелік деяких програм, зі змістом яких ви можете ознайомитися, щоб сформувати первинне враження про наш підхід.

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

ВІДГУКИ КОМПАНІЙ